Garantie

Beschadigd ontvangen artikel
Op al uw bestelde artikelen heeft u recht op garantie. Heeft u een beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u z.s.m. maar uiterlijk binnen 14 dagen telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing, dit is afhankelijk van het artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. De beschadigde artikelen kunnen gratis geretourneerd worden naar ons antwoordnummer. Zie voor ons antwoordnummer: Klantenservice retourneren en service.

Artikel na verloop van tijd defect
Als uw artikel buiten uw schuld om kapot gaat, dan verhelpen wij dit graag zo snel mogelijk. Neemt u a.u.b. telefonisch contact op met onze klantenservice. Dan zoeken wij samen met u naar een passende oplossing.

Disclaimer
Retourzendingen zijn risico van de koper. Dit houdt in dat Sportimo Retail B.V. niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van de door u geretourneerde artikelen. Vraagt u daarom altijd bij het postkantoor voor een 3S –nummer of traceercode en bewaar deze goed.